بازاریاب شبکه ای قانونی -نتورک مارکتینگ-آموزش اصول وفنون بازاریابی شبکه ای

آموزش بازاریابی شبکه ای - صنعت نتورک مارکتینگ-بازاریابی شبکه ای قانونی- mlm-فروش مستقیم-آموزش کسب و کار اینترنتی (کاملا تصویری)

بازاریاب شبکه ای قانونی -نتورک مارکتینگ-آموزش اصول وفنون بازاریابی شبکه ای

آموزش بازاریابی شبکه ای - صنعت نتورک مارکتینگ-بازاریابی شبکه ای قانونی- mlm-فروش مستقیم-آموزش کسب و کار اینترنتی (کاملا تصویری)

پیگیری موجب بروز عواطف متفاوتی می شود

پیگیری موجب بروز عواطف متفاوتی می شود

پیگیری موجب بروز عواطف متفاوتی می شود

در حین پیگیری به مشتریان احتمالی تان می گویید: (( این فرصت بهتر از هر شغلی است))؛ اما واقعیت این است که او عاشق کار خودش است. به او می گویید))این محصول باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد))؛ در حالی که گرچه وقت در زندگی او مهم است، چیزهای مهم تر از آن همبرایش وجود دارد. بنابراین برانگیختن عواطفی که علاقه اصلی مشتری احتمالی را لو بدهد، درست به اندازه کشف نیاز حقیقی او اهمیت دارد. شاید مسأله صرفه جویی در وقت آنقدرها مشتری احتمالی شما را هیجان زده نکند، اما وقتی او را با کارت پستالی از هاوایی پیگیری می کنید، گام مهمی برداشته اید. مشتری احتمالی با خودش خواهد گفت: ((همیشه دوست داشتم به هاوایی بروم، اما با ابن حقوقی که من می گیرم، مگر به خواب ببینم!)) هورا! کارت پستال شما توانست با ترسیمِ فرصت کاری تان به عنوان بلیط ورودِ مشتری احتمالی به بهشت، ((نقطه حساس)) او را تحریک کند.

نکته مهم: خواسته همه آدمها مشابه است: شادی، سلامتی، سعادت، و رفاه، امنیت، دوستی، آرامش خاطر، روابط خوب خانوادگی و امید به آینده، هر یک از این خواسته ها عواطف گونناگونب را برمی انگیزد. به هنگام پیگیری مشتری های احتمالی تان، به آنها نشان دهید چگونه محصولات، خدمات و فرصت کاری یتان راه هایی برای رسیدن به این خواسته ها در اختیارشان می گذارد.

نویسنده: زیگ زیگلار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.