-
اثر نگرش بر شیوه رهبری
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:34
نگرش همواره یک پای تیم رهبری است و در کارها نقش دارد. آیا استعداد در موفقیت یک تیم کافیست؟ در یک کار تیمی فقط استعداد کافی نیست و موفقیت هر تیم فقط در گرو داشتن استعداد نیست . البته داشتن استعداد لازم است . مثلا تیم رئال مادرید تیمی فوق ستاره است و استعداد بازیکنان در آن موج میزند اما موفقیت این تیم متزلزل است و در...
-
آنچه یک لیدر باید بداند(قسمت اول)
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:33
آنچه یک لیدر باید بداند(قسنت اول) لیدر کسی است که وظیفه راهنمایی و آموزش زیر مجموعه های خود را بعهده دارد و یک لیدر برای اینکه بتواند به نحو مطلوبی سازمان خود را هدایت کند باید اطلاعات و مهارتهای زیادی داشته باشد. علاوه بر آن یک لیدر باید بتواند با برانگیختن افراد و در کنار آنها اهداف سازمان خود را تحقق بخشد یعنی به...
-
آنچه یک لیدر باید بداند(قسمت دوم)
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:32
مهارت در رهبری رهبری به عنوان فراگرد تاثیر گذاری بر فعالیتهای یک فرد یا یک گروه در تلاش به منظور تحقق هدفی در وضعیت معین تعریف شده است و یا عمل تاثیر گذاری بر افراد به طوری که از روی میل و رغبت برای هدفهای گروهی تلاش کنند اما به زبان ساده رهبری یعنی: · مهارتی در بدست آوردن نتیجه مطلوب با ایجاد روابط خوب · پیش بینی...
-
از درخت بیاموزیم !
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:19
از درخت بیاموزیم استقامت را، که بزرگترین گزینه برای رسیدن به موفقیت و چشیدن لذت بیانتهای نعمات الهی است. از درخت بیاموزیم که : نه تنها در برابر بیآبی و کمآبی از پای در نمیآید، بلکه برای بدست آوردن آب، ریشههای خود را عمیقتر میکند و در نتیجه در مقابل طوفان و بادهای شدید نیز مقاومتر میگردد. از درخت بیاموزیم که:...
-
خود باوری
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:16
خودباوری خود باوری اولین چیزی است که باید اتفاق بیافتد.آیا خوتان را باور دارید؟اگر یک روز از شما خواسته بشه سکاندار یک کشتی بزرگ باشیدآیاتااین حد خودتون رو باور دارید که این کار رو انجام بدید؟ آیا تا این حد به خودتون ایمان دارید که کشتی رو غرق نکنید ؟ مطمئن باشید اگر خودتون رو باور داشته باشید هیچ غیر ممکنی وجود...
-
پیگیری|Follow Up
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:14
تکنیک پیگیری در این مقاله آموزشی می خواهیم در مورد یکی از اساسی ترین مبحث یعنی پیگیری اطلاعاتی را مرور کنیم . دوستان فراموش نکنیم کار ما تکرار و تمرین است پس باز هم با خالی کردن ظرف ذهنی خود این مطالب را بخوانید... تعریف پیگیری : شناخت همه مسائل و نگرانی هایی که باعث می شود ، دوست شما برای وارد شدن به کاری که خیلی ها...
-
پاسخ گویی به بهانه های شایع در بازاریابی شبکه ای
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:11
زره رزم بپوشید موفقیت در زندگی کار ساده ای است! زیرا 95 درصد مردمی که هر روزه با آنها برخورد می کنید، آدمهای منفی نگری هستند. نیاز به رقابت چندانی ندارید و کافی است که خودتان را در گروه پنج درصدی آدمهای مثبت نگر قرار دهید. به هرحال، باید به بهانه ها و غر و لندهای آن 95 درصدی هم که اطراف شمایند پاسخ دهید. شاید تعجب...
-
10 ویژگی نتورکرهای موفق
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:10
1) رویا پردازند اگر روزی روزگاری در گذشته درحین رویاپردازی سر کلاس درس مچ تان را گرفته اند، امیدوارم آنقدر ناامید ومایوس نشده باشید که رویاپردازی را از بیخ و بن کنار گذاشته باشید. بر عکس گفته های عتاب آمیز بسیاری از مدیران مدارس، رویاپردازی یک خصیصه شخصی است. بازاریابان شبکه ای موفق بلا استثنا آدمهایی رویا پردازند،...
-
پنج عادت شبکه سازان (نتورکرهای) موفق
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:08
پنج عادت شبکه سازان موفق در این مقاله قصد داریم ۵ عادت کلیدی و موثر شبکه سازان موفق و پردرآمد بازاریابی شبکه ای را از زبان “راد نیکُلز” بیان کنیم. “راد” از سال ۱۹۷۹ به عنوان موسس، مالک، توزیع کننده، مربی، سخنران، مدیر و نویسنده کتاب هایی چون “نتورک مارکتینگ قرن ۲۱″، “تجارت ایده آل” و . . . در صنعت پر سود بازاریابی...
-
درس پمپ
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:05
درس پمپ در اواخر دهۀ ۵۰ وقتی کودکی بیش نبودم، با مادرم برای آوردن آب می رفتیم و برای شروع، ابتدا کمی آب داخل پمپ می ریختیم. سپس من شروع می کردم به بالا و پایین بردن دستۀ پمپ. می شنیدم که مادرم می گفت: “آفرین پسرم، آب داره بالا میاد، توقف نکن، یه کم سریعتر ….”. اما آنروز من هنوز کوچک بودم و این کار انرژی زیادی می خواست...
-
بازاریابی شبکه ای؛ یک تجارت و ۸ دارایی تولید کننده ثروت
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:04
امروزه، بازاریابی شبکه ای ( Network Marketing ) از دید بسیاری از کارشناشان و بازرگانان موفق به عنوان یکی از طرح های تجاری(پاره وقت یا تمام وقت، خانگی و شخصی) با سریع ترین رشد، بیشترین بازده و بهترین فرصت برای توزیع عادلانه ثروت در میان همه انسان ها شناخته شده است. یک تعریف ساده برای بازاریابی شبکه ای: نام دیگر آن...
-
تعهد در بازاریابی شبکه ای
چهارشنبه 4 شهریور 1394 16:01
2 3 4 5 Kaveh بازدید : 88 نظرات ( 0) الف : تعهد به خود و خواسته های خود . ریچارد پو , نتورک مارکتینگ را در دو معنی خلاصه می کند: خواستن و تعهد افراد را هم در سه دسته تقسیم بندی می کند ب : تعهد به شغل و کار خود . ج : تعهد به مجموعه ی خود و تک تک اعضای مجموعه خود . پو , دوام یک مجموعه را در ساختن افرادی با داشتن هر سه...
-
۸ راز با ارزش در شبکه سازی و ارتباطات قدرتمند
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:59
اما تسلط بر این مهارت ضروری خیلی بیشتر از نشستن دور یک میز و تبادل کارت ویزیت است. در حقیقت این توانایی یک هنر است.بدون شک تا به حال بیش از یک میلیون بار شنیده اید که پیشرفت شغلی، در سایه ی کسانی است که می شناسید. دقیقا به همان اندازه که دانش و سواد در پیشرفت شغلی شما موثر است، ارتباطات نیز نقش انکار ناپذیری دارند....
-
چیز های که باید بدانید !
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:56
چیز های که باید بدانید ! شاید برای همه ما این سوال پیش آمده است که : این شرکت ها تا کی فعالیت میکنند , نفرات پایینی ضرر خواهند کرد , کار ما قانونی هست یا خیر ؟ و … از زبان ویکی پدیا مطالبی را گرد هم آوردیم که خواندش خالی از لطف نیست … بازاریابی شبکهای چیست ؟ بازاریابی شبکهای یا نتورک مارکتینگ نوعی شیوهٔ فروش است که...
-
پیش نیاز موفقیت برای شروع کار چیست؟
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:55
پیش نیاز موفقیت برای شروع کار چیست؟ عشق و اشتیاق واقعاً بخواهید که از چرخه موش و گربه زندگی خارج شوید و به آزادی مالی برسید. اگر واقعاً این تجارت را درک کرده اید و می خواهید به خود و دیگران کمک کنید،تقریبا 90 درصد کار انجام شده است. شاید باور نکنید ولی ده ها نفر را می شناسم که بدون داشتن هیچ دانش وتجربه ای وارد این...
-
هنگام معارفه رعایت فرمایید!
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:52
هنگام معارفه رعایت فرمایید! علاقه مند کردن شنوندگان در معارفه در اینجا به نکاتی اشاره می کنیم که هنگام معارفه و سخنرانی کردن برای شنوندگانی عادی ، حرفه ای و متخصص ؛ فرد یا جمع باید به خاطر داشته باشید. 1- شنوندگان را هم درگیر کنید شنوندگان هم دوست دارند که وارد ماجرا شوند، نه اینکه فقط گوش کنند و حوصله شان سر برود....
-
تکنیکهای ارتباط غیر کلامی در هنگام
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:51
تکنیکهای ارتباط غیر کلامی در هنگام "پرزنت" شاید در اطراف شما نتورکرهای زیادی وجود دارند که در هنگام پرزنت، با مهارت خاصی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و با قدرت کلام خود خیلی زود شنونده را تحت تاثیر قرار می دهند. این رفتار یک رفتار ماهرانه اجتماعی است که باعث می شود دیگران آنها را افرادی موفق و با کفایت...
-
چگونه در اولین قرار ملاقات بیشترین تأثیر را بگذاریم؟
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:50
چگونه در اولین قرار ملاقات بیشترین تأثیر را بگذاریم؟ گذاشتن تاثیری خوب در اولین قرار ملاقات برای ایحاد رابطه بـا دیـگران بسـیار مهم است. درمسائل کاری، تاثیر گذاری در اولـیـن قـــرار مـلاقـات بـرای ایـجـاد و بـرقـراری شـراکـت و رابطه ای سودمند و بادوام ضروری است. شــاید طرف مقابل قصد کار کردن با شما را نداشته باشد،...
-
راز یک پرزنت موفق!
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:49
راز یک پرزنت موفق! اما راز یک پرزنت موفق در چیست؟ راز این مسئله یک نکته ساده است:باید قابلیت این را داشته باشد که مانند یک پرزنت شونده فکر کنید در واقع بتوانید خود را کاملاًٌ جای وی قرار دهید و آنچه او نیاز دارد حس کنید... چیزهایی که او نیاز دارد: سابقه و تجربه شرکت ...... طرح درآمد زایی و درآمد بالقوه مشتریان سیستم...
-
معرفی تک به تک و دو به یک
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:47
معرفی تک به تک و دو به یک معرفی تک به تک بهترین روش برای معرفی کارتان این است که به صورت یک به یک با مشتری خود ملاقات کنید و فرصت کاری تان را به او معرفی کنید. این نشست را می توان حضوراً یا پشت تلفن انجام داد. تنها با تعیین یک قرار ملاقات می توانید میزان آمادگی مشتری خود را محک بزنید و ببینید آیا او آن قدر متعهد هست...
-
رویا پردازی
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:46
رویا پر دازی فرض کنید که قرار است سه آرزوی شما برآورده شود... چه آرزوهایی خواهیدداشت؟ هیجان بیشتر؟ماجراجویی بیشتر؟ آزادی بیشتر؟ پول بیشتر؟زمان بیشتر؟ تفریح بیشتر؟ تنها محدودیتی که برای آنچه می توانیم در زندگی داشته باشیم وجود دارد،محدودیت قوه تصور ماست. همه افراد کامیاب از یک رویا شروع می کنند. از دانشمندی که کشف...
-
هدف گذاری کنید
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:44
هدف گ ذاری کنید حالا زمانش رسیده که رویاهایتان را به اهداف تبدیل کنید. رویاپردازی، قوه خیال ما را افروخته و اشتیاق ما را شعله ور می نماید ولی اهداف، مقاصد یا نشان هایی هستند که پیش از تعیین مسیر سفر خود باید آنها را مشخص کنیم. اگر بدانید که باید روی چه چیزی کار بکنید، انرژی هایتان در جهت درست متمرکز شده و شما را در...
-
باور کنید که می توانید این کار را انجام دهید
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:42
باور کنید که می توانید این کار را انجام دهید به نقل از هنری فورد: (( چه فکر کنی که می توانی،یا فکر کنی که نمی توانی،در هر دو صورت حق با توست )) به نظر من هم حق با او بود. باور، سوخت محرک بازاریابی شبکه ای است و قدرت و ضعف شما در کارتان با اندازه ی باورتان متناسب است. شما باید: به کسب و کارتان باور داشته باشید. به...
-
جرا باید هدف خود را نوشت؟
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:41
جرا باید هدف خود را نوشت؟ اقدام موثر و عملی برای خلق تصاویر ذهنی، نوشتن آنهاست. یعنی هر تصویری راجداگانه روی کاغذ نوشته و تشریح کنید یادتان باشد که شما معمار زندگی خود هستیدپس نقشه را از آغاز تا پایان روی کاغذ ترسیم کنید. هدف، مجموعهای از نیازهاست. شما باید برنامهای دقیق برای خرید...
-
برنامه ریزی
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:39
برنامه ریزی برای موفقیت خود در آینده برنامه ریزی کنید. بدین ترتیب می توانید تجارت خود را کنترل کنید. هدف گذاری هر ماه برای خود اهداف مشخصی معین کنید و آن را در تقویم خود یادداشت کنید. برای مثال بنویسید که می خواهید چند نفر را به عضویت شرکت در بیاورید. معین کنید درآمد ماهیانه خود را از طریق فروش (توصیه کردن محصولات) و...
-
من می توانم آن را انجام دهم !
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:38
من می توانم آن را انجام دهم ! « من می توانم آنرا انجام دهم »، یکی از تحریک کننده ترین عباراتی است که می توانید آن را به کار برید.این شش کلمه قدرت و توان فردی واکنش به وقایع را در شما ایجاد می کند. آنها ندای درونی شکست و غم را خفه می کنند. هر زمان که واقعه ای جدید ایجاد شد، از آنها استفاده کنید: «اگر ما خیلی سریع رشد...
-
کارت چرایی؟
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:35
کارت چرایی؟ چرای شما ؟ 3 تا از بزرگترین دلایلتان را بنویسید (شخصی، خانوادگی، تجاری) که چرا موفق شدن اینقدر برایتان مهم است. این مسئله موضوعی کم اهمیت، احساساتی و یا لوس و بی مزه نیست. این موضوع کاملاً حیاتی و جدی است. اگر نمی توانید فوراً این کار را انجام دهید، عیبی ندارد قلم و کاغذ را بردارید و آنقدر فکر کنید تا...
-
مشتریان احتمالی در بازاریابی شبکه ای
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:33
دو نوع مشتری احتمالی در بازاریابی شبکه ای وجود دارد. (1) مشتری جزء: کسانی که از کالاها و خدماتی که ارائه می دهید استفاده می کنند. تنها خواسته آنها، حداقل در ابتدای کار، استفاده از کالاها و خدمات شما بصورت ماهانه است. (2) مشتری زیرمجموعه: کسانی که دوست دارند تجارتشان را بسازند. توزیع کنندگان در واقع دو مشتری هستند در...
-
از حلقه تأثیرگذاری خود استفاده کنید
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:33
از حلقه تأثیرگذاری خود استفاده کنید در این مرحله اولین کاری که باید انجام دهید نوشتن لیست اسامی کسانی است که می خواهید درباره کارتان با آنها صحبت کنید. هر کسی که دلت می خواهد می تواند باشد. سعی کنید برای پیشنهاد دادن به اعضای خانواده یا دوستانتان و یا دیگران از خود بی میلی نشان ندهید. شش ماه اول کار شما در بازاریابی...
-
ساده انجام بده
چهارشنبه 4 شهریور 1394 15:32
مسیر شکست از جزئیات ساخته می شود. بسیار دیده ام که مشتری، علاقه اش را در جریان یک فروش کسل کننده از دست داده است یا اینکه همکاران احتمالی در اثر شنیدن جزئیات سخت طرح پاداش، دلسرد شده اند. ((فلسفه ساده انجام بده)) را همیشه در کارتان به یاد داشته باشید. از روش فروش محصولات و معرفی فرصت کاری خود شروع کنید. تبلیغ طولانی،...