بازاریاب شبکه ای قانونی -نتورک مارکتینگ-آموزش اصول وفنون بازاریابی شبکه ای

آموزش بازاریابی شبکه ای - صنعت نتورک مارکتینگ-بازاریابی شبکه ای قانونی- mlm-فروش مستقیم-آموزش کسب و کار اینترنتی (کاملا تصویری)

بازاریاب شبکه ای قانونی -نتورک مارکتینگ-آموزش اصول وفنون بازاریابی شبکه ای

آموزش بازاریابی شبکه ای - صنعت نتورک مارکتینگ-بازاریابی شبکه ای قانونی- mlm-فروش مستقیم-آموزش کسب و کار اینترنتی (کاملا تصویری)

ساده انجام بده

مسیر شکست از جزئیات ساخته می شود. بسیار دیده ام که مشتری، علاقه اش را در جریان یک فروش کسل کننده از دست داده است یا اینکه همکاران احتمالی در اثر شنیدن جزئیات سخت طرح پاداش، دلسرد شده اند.

((فلسفه ساده انجام بده)) را همیشه در کارتان به یاد داشته باشید. از روش فروش محصولات و معرفی فرصت کاری خود شروع کنید. تبلیغ طولانی، مردم را تشویق به خرید کالاهای شما یا ورود به کار شما نمی کند. هر چه کمتر از کلمات استفاده کنید، وقت بیشتری دارید که برای کارهای مهمترمصرف کنید. کارهای مهمتر یعنی شناختن مشاور یا همکار احتمالی، یافتن آنچه واقعاً می خواهد و نشان دادن راهی برای تحقق آنها.

تا به امروز فکر کر ده اید که چرا اگهیهای تلویزیون کلاً 30 ثانیه طول می کشد؟

چون اگر همینقدر کوتاه باشند، مفید تر و مؤثرتر خواهند بود. اگر اگهی خیلی کوتاهتر باشد، برای رساندن پیام خود با مشکل روبرو است و اگر بیشتر طول بکشد، بیننده کانال را عوض می کند.

ببینیم شرکتهای تبلیغاتی چگونه، تبلیغی را می سازند که در چنین زمان کوتاهی، اثر خود را می گذارد. شما هم از همین روش برای تبلیغ کار خود استفاده کنید: با تمر کز بر سادگی و تأثیر گذاری.

تصمیم بگیرید که چه می خواهید بگویید . با کلمات بازی کنید تا جادویی شوند. آنچه درون ذهنتان نگه می دارید مهم نیست، بلکه آنچه بروز می دهید و بیرون می ریزید مهم است. مگر اینکه با کسی حرف بزنید که گوش شنوا ندارد که در این صورت هر چه بگویید فایده ندارد زیرا او اصلاً کوش نخواهد داد.

وقتی زیادی درباره ی محصول توضیح می دهید به شعور مشتری توهین می کنید. اگر بخواهند بیشتر بدانند خودشان از شما سؤال خواهند پرسید . بهتر گوش خواهند داد زیرا برایشان جالب است.

دادن اطلاعات بیش از حد، تصمیم گیری همکاران احتمالی را خدشه دار می کند. بنابر این فرصت شما برای معرفی کارتان بر باد می رود.

اگر خودِ تبلیغ نتواند مردم را به کار شما علاقه مند کند، طولانی شدن زمان تبلیغ هم نمی تواند.

 

زمان معرفی کارتان را کوتاه کنید، بهتر است بیش از چهل دقیقه طول نکشد.

یک سوم اول را به شناختن همکار احتمالی خود بگذرانید، یک سوم بعدی را درباره ی نکات کلیدی برا اساس آنچه از او یافته اید حرف بزنید.یک سوم آخر به پاسخ دادن سوالات و تصمیم گیری اختصاص دهید:امضاء قرارداد، گذاشتن قرار دیگری برای حضور مثلاً همسرش، دادن اطلاعاتی به او و گذاشتن قراری دیگر یا رفتن به سراغ نفر بعدی.

 

کلاً فرض کنید که همه، مشغله دارند. همیشه به مشتری احتمالی خود بگویید که قرار شما چقدر طول خواهد کشید. هرگز از زمان گفته شده فراتر نروید. مردم وقتی می بینند که شما به حریم آنها احترام می گذارید، احساس آرامش می کنند. افرادی که تمام وقت کار می کنند خوشحال می شوند که شما را در زمان ناهار یا هنگام بازگشت به خانه ملاقات کنند. البته همیشه می توانید ملاقات دومی را تعیین کنید.

همین انضباط را در مورد جلسات معارفه و سمینارها اعمال کنید. شخصاً به میهمانان خوش آمد گفته و از آنها به خاطر وقتی که گذاشته اند تشکر کنید. بسته شروع(استارتر کیت) اطلاعات ثبت نام و نمونه محصولات را جایی قرار دهید که میهمانان ببینند، بخوانند و ورق بزنند.

بخشهای متعارف مهمانی را به صورت کوتاه و انگیزشی برگزار کنید و بیشتر زمان را برای گفتگو بگذارید. هدر دادن زیادی وقت خودتان و مهمانان باعث می شود که در اولین فرصت از دست شما فرار کنند. صحبت های خود را در حالی که دارند فکر می کنند و علاقمند شده اند به اتمام برسانید...بعداً نتیجه تلاشهای خود را خواهید دید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.