بازاریاب شبکه ای قانونی -نتورک مارکتینگ-آموزش اصول وفنون بازاریابی شبکه ای

آموزش بازاریابی شبکه ای - صنعت نتورک مارکتینگ-بازاریابی شبکه ای قانونی- mlm-فروش مستقیم-آموزش کسب و کار اینترنتی (کاملا تصویری)

بازاریاب شبکه ای قانونی -نتورک مارکتینگ-آموزش اصول وفنون بازاریابی شبکه ای

آموزش بازاریابی شبکه ای - صنعت نتورک مارکتینگ-بازاریابی شبکه ای قانونی- mlm-فروش مستقیم-آموزش کسب و کار اینترنتی (کاملا تصویری)

پاسخ به یک سؤال مهم؟

پاسخ به یک سؤال مهم؟

من نفرات زیادی را پرزنت می کنم. پس چرا از کسی جواب مثبت نمی گیرم؟!

اگر شما جلسات بسیاری ترتیب می دهید ولی هنوز افراد بسیار کمی به شما جواب مثبت می دهند می تواند به خاطر یکی از این سه مورد زیر باشد:

1) شما به رشته ی بالاسری های خود احترام و توجه کافی نشان نمی دهید و از وجود آنها استفاده نمی کنید. اگر این طور است خود بزرگ بینی خود را کنار بگذارید و اجازه دهید که بالاسریهایتان در پرزنت نفرات کمک کنند.

 

2) شما بد پرزنت می کنید. اگر فکر می کنید که این طور است از بالاسری های موفق خود دعوت کنید تا پرزنت شما را گوش دهند و نقاط ضعف شما را یادآوری کنند. سپس روبه روی آینه بنشینید و تمرین کنید. با این حال دچار بیماری "آماده شدن برای حاضر شدن" نشوید! مطمئن باشید که کسی که حتی بد پرزنت می کند نفرات بیشتری به مجموعه اش اضافه می شوند تا کسی که در خانه نشسته و منتظر پرزنت بی عیب و نقص است.

 

3) شما افراد نا مناسبی را پرزنت می کنید:

اگر این طور است شما خوب پرزنت می کنید ولی افراد نامناسبی را دعوت کرده اید به این منظور باید به مطالب آموزشی و شیوه انتخاب و دعوت نفرات برگردید و مراحل اکتشاف را به خوبی دنبال کنید.

بهتر است که تاریخ پی گیری را در انتهای جلسه پرزنت با خود مخاطب هماهنگ شوید ولی عجله نکنید! عنوان کنید که در تاریخ مشخصی در چند روز آینده با آنها برای صحبت کردن بیشتر درباره کار تماس می گیرید یا جلسه بعدی را ترتیب می دهید.

و حرف آخر آنکه اگر شما هفته ای یک بار یا دوبار پرزنت می کنید به نظر من این کار را تفننی انجام می دهید و جدی نیستید!

برنده واقعی کسی است که بیشترین پرزنت را انجام دهد. شما تمام اطلاعات و نکات را در اختیار دارید. اکنون زمان آن است که تصمیم بگیرید و عمل کنید !

چرا باید وارد سیستم یا گروه شما شوند؟

        

گروه بازاریابی شما چه مزایایی بر گروه های دیگر دارد؟

حقیقتِ همیشه صادق این تجارت این است که واقعاً و جداً بواسطه خواست و اراده مردم رشد می کند یعنی اگر مردم نخواهند هر چند شرکت با محصولات بزرگ و شگفت انگیز باشد کار پیشرفتی نخواهد داشت . همچنین اگر مردم واقعاً بخواهند کار کنند هیچ نیرویی مانع کار آنها نمی تواند بشود. با به خاطر داشتن این حقیقت در این مرحله شما توانایی های گروه خود را نشان می دهید .

در این مرحله سایت و محصولات آموزشی  را نشان می دهید به آنها توضیح می دهید که تیم ما برنامه ای جدی برای آموزش مجموعه دارد تا تضمین کند آنها تمام وسایل لازم جهت ادامه کار را دارند. 

 

ادامه مطلب ...

دو شیوه پرزنت کردن در بازاریابی شبکه ای

        

A- پرزنت ویژگی گرا

B- پرزنت سودگرا

ویژگی:هر چیزی است که به خصوصیات و تعاریف و مشخصات شرکت بر می گردد مثلاً اعتبارات شرکت - محصولات- ساختمان مدیریت شرکت و ...

پرزنتی موفق است که سودگرا باشد. مردم کاری ندارند که صاحب شرکت متأهل است یا چند کلاس سواد دارد. یا محصولات چقدر بی نظیرند. هدف آنها کسب منافع و سود است.

آیا شما در معرفی شرکت  از این عبارتها استفاده می کنید؟

محصولات ما بهترین است.

من ماه اول 100000تومان درآمد داشتم.

بالاسری من یک کارشناس در این زمینه است.

اگر با دقت روی جمله های بالا دقت کنید در می یابید که تمام آن ها درباره شما محصولات شما و شرکت شما می باشد پس یعنی اینکه شما درباره ویژگی ها صحبت می کنید. باید محور اصلی صحبت شما سود باشد و سود همیشه درباره مشتری جدید است.

بررسی کنید که مشتری جدید چقدر می تواند وقت صرف این کار کند.

آیا ساعات فراغتش در عصر ها است یا صبح ؟

 آیا تعهدات خانوادگی خاصی در زمینه کار دارد؟

چقدر قصد دارند که در این تجارت سرمایه گذاری کنند و چقدر می خواهند از آن منتفع شوند؟

شما باید با دقت به جوابهای وی گوش کنید. اگر این مرحله را پیش از معرفی کار به طور کامل انجام دهید معرفی کار را بر مبنای فرد جدید تنظیم خواهید کرد و این نتیجه بخش خواهد بود.

پس از روشن شدن این مطلب شما دقیقا میدانید که فردی که پرزنت می کنید به دنبال چه چیزی است و  شما قادر خواهید بود که امکانات تجارت شرکتتان را برطبق خواسته او متمرکز کنید مثلاً شما منافع مالی و نکات مثبت کار را بر مبنای "آزادی و رفاه مالی" متمرکز خواهید کرد. در اشاره کردن به متوسط پتانسیل درآمدی در این تجارت آن را به آزادی و رفاه مالی گره خواهید زد و همینطور در مطالب دیگر ...

یک جای مهم دیگر که شما سیستم درآمد زایی را به مشتریان تفهیم کرده و نحوه سود کردن را نشان می دهید زمانی است که در یک کاغذ سفید شروع به کشیدن دایره ها و نحوه پورسانت دهی سیستم در پلان خود می کنید.

پرس و جوی ماهرانه از مشتری احتمالی

        

مرحله اول:‌موقعیت (situation)

درباره موقعیت مشتری خود اطلاعاتی به دست آورید. دربازاریابی شبکه ای این بدان معناست که بفهمید مشتری برای گذران زندگی چه می کند،‌سطح درآمدش چقدر است، چند فرزند دارد و امثال آن. باید مراقب این سوال های مقدماتی و اولیه باشید،‌چرا که آنها خیلی زود حوصله مشتری را سر می برد.

 

مرحله دوم: مسایل (problem)

هنگامی که از مسایل پیرامونی مشتری آگاه شدید،‌مسایل او را بیرون بکشید. او در زندگی خود و در محیط کار خود با چه چالش هایی روبرو است؟ آیا درآمد کافی دارد؟ وقت کافی چطور؟‌آیا به این فکر می کند که پس انداز کافی برای روزهای بازنشستگی داشته باشد؟

 

مرحله سوم:‌توجه دادن(implication)

هنگامی که فهمیدید مشکلات مشتریتان چیست، سوال هایی از او بپرسید که متوجه وجود این مشکلات شود. به عنوان مثال،‌اگر درآمد او کفاف خرج امروزش را نمی دهد،‌بدین معناست که او بعداً‌اگر مریض یا از پا افتاده شود،‌یا وقتی بچه هایش وارد دانشگاه شوند،‌شرایطی به مراتب بدتر خواهد داشت. همیشه بگذارید مشتری خودش به نتیجه برسد. سوال هایی بپرسید که به او کمک کند عمیق تر به مساله فکر کند.

 

مرحله چهارم : احساس نیاز(need)

هنگامی که مشتری شما به خوبی چالش های پیش رویش را درک کرد،‌از او سوال های بیشتری بپرسید تا بتواند فرصت شغلی شما را راه نجات خود بداند. هدف شما این است که کاری کنید او به فرصت شغلی شما احساس نیاز کند. شما باید به او نشان دهید امتحان نکردن فرصت شغلی شما، به مراتب خطرناک تر از آزمودن آن است.

پیشداوری ممنوع

پیشداوری ممنوع

بعضی از افراد با تجربه و قدیمی می گویندکه باز هم نمی توانندبه سراغ بازار گرم شان بروند.

من اعتبار ندارم در گذشته و در شرکتی دیگر همه کسانی که در حلقه تأثیر گذاری من بوده اند از بین رفته اند و به من دیگر اعتبار نزد آنها ندارم.

بعضی ها فکر می کنند اگر اینکار را به دوستان یا اعضاء خانواده مطرح کنند مورد تمسخر واقع می شوند.

بعضی ها می ترسند اعتبارشان نزد دیگران خراب شود.  

 

ادامه مطلب ...