برنامه ریزی
برای موفقیت خود در آینده برنامه ریزی کنید. بدین ترتیب می توانید تجارت خود را کنترل کنید.
هدف گذاری
- هر ماه برای خود اهداف مشخصی معین کنید و آن را در تقویم خود یادداشت کنید. برای مثال بنویسید که می خواهید چند نفر را به عضویت شرکت در بیاورید.
- معین کنید درآمد ماهیانه خود را از طریق فروش (توصیه کردن محصولات) و اعضای جدید (اسپانسر شدن) چقدر می خواهید افزایش دهید.
- برای خودتان گروه تان اهداف واقع گرایانه ای معین کنید. همیشه گروهتان را پیگیری کنید و برایشان ایجاد انگیزه کنید.
برای افزایش درآمد از طریق فروش باید:
- تعداد کاتالوگ هایی را که در گردش هستند افزایش دهید.
- بانک اسامی مشاور را افزایش دهید.
- فهرست اسامی مشتریان را در تقویم تان یا لیست مشتریان احتمالی تان افزایش دهید.
- ارتباطات تان را افزایش دهید.
- افراد جدیدی را دعوت کنید به شرکت بپیوندند.
زمان بندی
زمانی را که صرف تجارت خود و دستیابی به اهداف خودتان و گروه تان می کنید، در تقویم تان مشخص کنید و زمانی را که به این کار اختصاص می دهید کنترل کنید.
برنامه ریزی یعنی هدف گذاری ( چه کارهایی انجام دهیم) و زمان بندی ( چه وقت آنها را انجام دهیم).